chatta med Erik Grönwall

Inne på aftonbladet.se kan man nu chatta med han och har svarade faktiskt på min fråga:

13:59
freja:
vilken genre vill du själv sjunga? blir det rock? :D

torsdag 17 december, 2009 13:59 freja 
14:00
 
Erik
Självklart blir det rock! :)
torsdag 17 december, 2009 14:00


Det var till och med den första frågan


Aja, nu måste jag packa ihop datorn och bege (haha) mig hemåt för att senare åka till stan. Jag har fortfarande converse, men tjocka strumpor under! Ska faktiskt leta skor. Ha det snöigt!

Kommentarer
Postat av: emma



DET HÄR ÄR SÅ JÄKLA ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!



Du vet intervjun med MarKus i våras, här är en av frågorna:



Så, vad är sommarplanerna för 2009?

"-Jag gillar att resa och jag ska i sommar åka till Kroatien med en tjej och vi ska vara där i tio dagar."



Sen IDAG på Diztans är det ett reportage med Maria Benko:

"Förutom att resa till Kroatien varje sommar har Maria rest till många olika platser i världen. "



Hahaha, true romance???



hhaa erik :P <33333

2009-12-17 @ 16:34:07
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0