välkommen tillbaka freja

Har nu äntligen (saknar landet) kommit hem från landet för sommaren... Tråkigt, men lite skönt att vara i stan med civilisation, internet och tv !
Idag vaknade jag 7.40 på landet, åkte efter åtta hem till stan, duschade och fixade mig, sen åkte jag, L, D och A till gröna lund! Är helt slut efter dagen, jag har skrapat upp hela benet också av en olycka vid stranden på landet, och det gör ont!

 
Skrattkammaren och Jetline på bilderna...

Det var jättekul på Gröna Lund, hann faktiskt åka med Insane tre gånger, det är inte ofta jag gör annars.
Men ska nog börja blogga dagligen nu, orkar bara inte ha press på mig själv, min sommar var HÄRLIG, träffade massa trevligt och mysigt folk, skrapade upp knäna, fyllde år, solade, badade, och ALLT!

PUSS

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0