sitter hos L

Har inte så mycket att skriva om, kan visa bilder jag hittade på den här datorn. Jag kan säga att jag fattar inte photoshop elements 7.0! Föredrar den jag har hemma, hur fan gör man skuggor i den här?!


T ville inte vara med... -.-


Ska snart börja på min sommarfilm också! Jag har gjort en film från sommaren 2008, får inte visa den för M, för att hon är med. Jag har i alla fall bilder med och musik i bakgrunden, förra året var det Ola - Feelgood, i år blir det han igen, med Sky's the limit.

Puss

ps. ny design, sitter och tittar i ett bilfönster, snygg? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

!!!!!!!!!!!!!!TA BORT MONGOTARDBILDER FAN VA FUL JA E TA BORT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-24 @ 19:27:51

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0