nya skor + krogen i fredags

Jag glömde skriva att i fredags var jag ute för första gången. Helgklubben Blå, det var dålig musik, men gud så billigt och härligt att dansa där! Jag var där med H, J och hennes kompis M. Någon som pratade engelska och sa att han var från Estland (?) dansade jag med. Men det blev inte så mycket med det för sen sa en vakt att jag skulle ut och ta lite luft...

Min M och C kom och stod utanför repet eftersom M inte är 18 än, vi började prata med två stycken som sa att de var kusiner. Sen inne på klubben träffade jag även deras kompis som var typ en och nittio lång och jag dansade med honom. Vi åkte till deras "efterfest" och de var riktigt trevliga! Haha, eller vad man ska säga... Men aja.

I helgen från Lördag till Söndag var jag ju hos L och tog lite kort på min nya väst jag köpte i stan några dagar tidigare med S.

Och idag var jag i stan efter skolan som jag egentligen inte behövde gå till... Men vi skulle göra klart en sak i vår grupp på historian. I alla fall... Jag och E åkte ändå till stan och jag köpte tuggummi och ett par skor för 399kr! Jag ska försöka använda skor med klack oftare, jag tycker det är snyggt, men det är så skönt med ballerina!


Oj vad mycket jag skrev, men det var väl allt för nu.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

okeii :D

2009-08-25 @ 19:45:54
Postat av: lovisa

snygga skor :) ! <3

2009-08-25 @ 22:32:38
URL: http://lovisasjooblom.blogg.se/
Postat av: lovisa

snygga skor :) ! <3

2009-08-25 @ 22:32:49
URL: http://lovisasjooblom.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0