gröna lund, 25 april

Juste för två dagar sen fyllde min blogg ett år, grattis!
Idag var jag på Gröna Lund med D.
Vi åkte den nya berg och dalbanan Insane, den var skitkul!
Fast det läskiga var att när vi stod i kön var det några som hade fastnat upp och ner! Fyfan asså! Och man kände verkligen när man var upp och ner också, så jävla härligt!
Det stängde klockan tio och vi fick kuponger på gratis pop corn/sockervadd av några så fem i tio gick vi och tog en pop corn strut var, helt gratis!
Vid den tiden sprang alla fram och tillbaka för att åka det sista, jag hann i alla fall med min favorit: Katapulten. Och den nya: Insane!






I kön till Insane:





Tog inte så många bilder.... Plus att det är taget med mobilen, så kanske inte bästa kvalitén.

Kommentarer
Postat av: Madicken

Oh åkte du den nya? :)

2009-04-27 @ 00:13:33
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0