dissad eller knäckt?

Jag har tänkt...

Om man svarar någon på ett speciellt sätt, det kan vara surt eller sarkastiskt eller vad som helst, och den inte svarar. Då tänker en del t.ex., "HAH, jag knäckte honom". Men samtidigt kan ju han säga "HAH, jag dissade henne". Så hur blir det?

Svar: Båda


Aja, idag var min filmgrupp ute och letade efter någon som ville vara med i vår musikvideo, utan framgång... Men vi tror vi har hittat en, och bandet ska spela på onsdag, vilket vi filmar, till slut blir allt bra, right?
:)

Puss
Freja

Kommentarer
Postat av: lovisa

hej hej logga in på msn, hjälp mej med min blogg !!!! :) <3

2008-10-07 @ 20:11:23
URL: http://sjobloom.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0