studenter... hmm

Nu efter skolavslutningen var jag på restaurang med min pappa, lillebror, Tora (lillasyster) och pappas kompis och hennes barn. Det var Två Indier, hur som helst. När vi satt där gick en massa studenter förbi. Den första gruppen studenter var ganska kul, de gick fram och tillbaka. En hade typ kortbyxor som såg ut som kalsonger och ett linne. Resten hade vanliga kläder, men en av dem pratade ganska kul, lite feminint så där. Han sa något speciellt som lät extra kul, men jag minns inte vad.
Den andra gruppen gick mot oss och typ hoppade upp och ner av glädje (?), jag och Tora började asgarva och jag tror de såg det eftersom de också började skratta lite smått och gick sedant normal förbi vårt bord, jag tittade bakåt och de började hoppa igen.


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0