Avril Lavigne + Jonas Brothers

Det går inte att beskriva med ord hur rolig konserten var. Men när jag får tillgång till ett snabbt internet berättar jag om den dagen och lägger in bilder, fast mest filmade jag, kanske lägger in en film också, men bara kanske. Fast den ligger i topp tillsammans med Simple Plan den 29 mars. Då mötte jag dem efteråt, vilket jag inte gjorde nu. Men bara på Jonas Brothers-signeringen.

Idag sommarjobbade jag i alla fall, 8-12, det regnade inte då som nu. Vädret suger, mitt humör går ner med vädret. Plus lite andra idiotiska saker... Därför åker jag till landet, för att glömma allt det där, det är idiotiskt, haha! Blommor är fina, blommor har inga problem...


Kommentarer
Postat av: lovisa

haha, okej så bra då :)

får jag bara fråga.

Hade två krullit hår och en långt rakt hår eller ? :) haha vill veta hur dom ser ut, har aldrig fått veta det. :) <3



puss

2008-07-02 @ 22:28:31
URL: http://sjobloom.blogg.se/
Postat av: Freja

Ja, så såg dom ut :D

Min favorit är den rakhåriga ^^ <3

2008-07-10 @ 20:26:47
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0