BJÖRN GUSTAFSSON

Åh, jag är så jävla glad att jag överhuvud taget gick till stan idag. Björn Gustafsson var där och i början hade jag inte alls bra plats, orkade inte ens stå i kön. Men sen när det var typ tre pers kvar, frågade jag om man fick gå in om man köpte DVD:n, då gjorde jag det och jag och en till var de två sista och han var så gullig så att det inte är sant. Han verkade inte alls bry sig om att han redan suttit där i en och en halv timme. Jag kramade honom också, han luktade gott :)
Men här kommer bilder i alla fall:








Kommentarer
Postat av: pontus

hej hej! jätte fin blogg du har! :D

jag undrar om du kunde logga in på min blogg och kapa min meny (:

det skulle uppskattas! :D

2008-12-11 @ 19:31:54
URL: http://poontus.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0