Välkommen

Jag kanske är lite sen med allt. Eller är jag det? Hur som helst tänkte jag skaffa en blogg nu och jag får redan damp på allt här. Det är tredje gången jag skriver exakt samma sak, TREDJE GÅNGEN! Jag fattar inte varför mina inlägg bara försvinner så där! Nu blev jag sur!

Aja, den här bloggen är om mig, Freja. Jag kommer posta inlägg några gånger i veckan... hoppas jag. Jag har inte all tid i världen. Men mitt liv kan vara intressant ibland. Inlägg om intressanta saker kommer att läggas upp varje gång något intressant händer. Det är bara att checka min blogg lite då och då.



 

Aja, nu orkar jag inte skriva mer så här kommer en bild på mig istället:




Syftet med denna blogg är inte att få flest läsare utan bara för nöjes skull

Kommentarer
Postat av: lovisa

ulala! :)

2009-02-15 @ 00:01:38
URL: http://sjobloom.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0