Mens!

Idag var jag i skolan och bla bla bla... inget kul och vettigt att berätta om det. Jag följde sedan Henri till Liljeholmen och efter det åkte vi hem till mig. Mattis var ju sjuk igen också...

Där hemma var min syster och hennes kompis. Vi satt och solade på balkongen typ hela dan. För att göra stunden ännu roligare tänkte vi skämta med alla små människor som går vid gatan under balkongen...

Så vi tog en binda och målade den röd, vilken färg annars? Vi fyllde den också med lite ketchup och O'boy. Från balkongen kastade vi ner den och såg hur folk reagerade, men reaktionerna var inte de bästa. Istället tog vi en tampong som vi doppade i en röd röra. Vi knöt fast den i en tråd och hissade ner den till marken och lät den "hoppa" där. Det kanske låter äckligt, men det var jävligt kul, en av de roligaste sakerna på länge!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mattis

och jag fick inte va med :(

2008-04-27 @ 13:55:08
Postat av: Freja

men du va sjuk :(
o vi har ändå haft skitkul, som igår typ.. eller näre va :)

2008-04-27 @ 20:11:01
URL: http://frejaanderssons.blogg.se
Postat av: Tora

Mattis, säker på att du ville va me...?
de va liksom en mensbinda. HAHAHAHAHHA

2008-05-07 @ 17:20:52
URL: http://toraandersson.blogg.se
Postat av: Tora

Mattis, säker på att du ville va me...?
de va liksom en mensbinda. HAHAHAHAHHA

2008-05-07 @ 17:21:08
URL: http://toraandersson.blogg.se

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0