min helg, utgång plus grönan och bio

I fredags gick jag ut på krogen med mina underbara vänner! Vi drog till Kristall på Kungsgatan. De spelade ganska bra musik eftersom man kände igen den och kunde dansa till den, men dyrt var det! Så jg tror inte det blir mitt fredagshäng...
 
I lördags var jag först i stan med ännu fler mysiga människor, sen gick jag till Gröna Lund och köpte gröna kortet. Så nu kan jag gå in där gratis under sommarens konserter. Den första blir redan nu på lördag med Fun.
Efter det gick vi på bio på VIP-delen av Rigoletto, jag hade sett fram emot det jättemycket eftersom det verkade så trevligt, men det var över förväntan, för man kunde ta hur mycket pop corn och läsk man ville! Och sen kunde man köpa alkohol på köpet! Jag såg Iron Man 3D om det var någon som undrade... Det nästan bästa är att filmen bröts på mitten, och jag trodde nästan det var en liten paus för oss, men så kom jag på att vi delade salong med de "vanliga". Tydligen var det något tekniskt fel, så alla fick en ersättningsbiljett efteråt, till VIP-avdelningen! :D
 
Aja, det var mitt för idag, och här är lite bilder från det.
 
 

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0