sjukling

Jag mår inte bra idag. Inte kul att vakna mitt i natten med världens magont och ja... Har sms:at med bästavän Matilda hela dagen, som också är sjuk, annars har jag bara legat i soffan och ätit två knäckebröd nu precis. Har inget annat i magen än de två... Men pappa är snäll och ska köpa lite frukt till mig, mums! Hoppas jag får i mig det då :)
Förlåt Matilda, i förväg om du inte gillar bilderna, men jag tycker de är fina.


Bestis och jag äter godis för två veckor sen.


Mer godis...


Det finns en film också när vi visar godis. Jag hade feber den här dagen, så tack för sällskapet!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja :o... aa, jag gjorde om i Picasa :D hihi...



vilka gulliga bilder :P

2012-03-15 @ 17:42:55
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0