festarfredag, lugna lördag och slappa söndag

Här kommer en liten sammanfattning av min helg:

Fredag: Direkt efter jobbet gick jag hem och duschade, sen städade jag hemmet, dammsög och allt, duktig Freja!

För halv åtta kom mina underbara vänner. De hittade tillochmed hit från bussen, första gången :D Vi var så många, men ska försöka räkna upp alla i ordningen de gick in genom dörren, haha: Fredrik, Therese, Jessica och Johan. Lite senare kom Erika och Rebecca.

Så vi var hos mig och drack lite, ja, jag skäms inte, är 20 år så sånt får jag göra :) Det var jätteroligt, sen sprang vi till pendeltåget (som vi missade) och åkte in till stan till Amnesia. Gamla The Bridge var det, och eftersom jag alltid hängde där när jag var 18-19 år var jag ju nästan tvungen att se hur det blivit. Föredrar The Bridge eftersom de hade kristallrummet, men de hade helt okej musik.

Efter Amnesia drog vi till McDonalds för fyllekäk, och fylla på bränslet i kroppen. Jag, Fredrik, Jessica och Johan gick sen vidare för att träffa några som Johan kände tror jag. Och då skulle vi in på Ambassadeur. Ett ställe jag aldrig varit på, och inträdet är jättedyrt om man inte står på listan (självklart gjorde vi det, haha). Men det var faktiskt ett härligt ställe, och lite kul var det att jag träffade en gammal klasskompis från nian, lol.

 
Söta webcam-bilder på mig och mina vänner från fredagen <3

Lördag: Bakis!!! Inte kul. Jag vaknade och mådde jättebra, men mitt på dagen mådde jag bara illa och åt äcklig McDonalds-mat i bilen. Jag följde med mamma, syster och bror på en biltvätt. Haha, det kändes lite läskigt och sitta i den där lilla bilen när stora borstar pressar ihop sig på rutorna. Men jag hade mina Chicken McNuggets!

Efter maten och allt åkte jag hem för att byta till lite varmare kläder, sen hämtade jag mina Hot Chelle Rae-biljetter av Madde! Och nu är det inte långt kvar till konserten! Och drog till Jessica och Erika. Vi tittade på filmen Klassfesten, den var rolig :) Sen tittade vi på massa roliga Youtubeklipp och hade det bara allmänt trevligt. Men åt nog lite för mycket popcorn för nu har jag ont i magen :(

Söndag (idag!): Än så länge har jag duschat och ätit frukost, men ska träffa Matilda idag, har inte sett henne på evigheter :( Vad vi ska göra återstår att se, men nåt kul blir det, men ska nog ut och ta en promenad, antingen till henne eller med henne. Sen fixar vi kanske oss tillsammans och tar lite fina bilder ute i det grå :)

Puss och svejs!


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0