ian keaggy

Haha, ååh min själsfrände! Ian Keaggy från Hot Chelle Rae har skrivit så här i sin biografi på hotchellerae.com:

What’s your biggest pet peeve?
Commercials on TV and the radio... i freaking HATE them. They're SO LOUD, and soooo annoying! And people just love to leave them on like its not even happening, i'm like "MUTE IT!!!!" hahah


Precis så där känner jag också. Alla lämnar reklamen på och man får ont i öronen, jag brukar alltid sänka/stänga av ljudet när det blir reklam, haha.

På tal om Hot Chelle Rae, titta vad jag missade i november, två veckor innan jag började gilla dem!


Hot Chelle Rae sjunger Tonight Tonight på Stureplan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag somnade astidigt igår :O haha



haha sköna snubbar :P kul att det passerar massa människor och ingen typ reagerar :P

2012-02-25 @ 11:52:50
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: madde

åhh :) men i april år vi se dom :D :D :D :D

2012-02-26 @ 12:14:34
Postat av: Emma

Ja dom e värsta nice!!!

2012-02-26 @ 18:53:40
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0