valborg

Okej hej! Det är nog inte så smart att skriva ett inlägg nu när det är 1 maj och valborg har firats och allt.
För jag har ju druckit ett antal vin, en Jack&Coke och öh... okej det. Men ändå.
Jag var hos Jessica, med vänner, åh så många, jag orkar inte nämna namn. Det var ganska lugnt och mysigt faktiskt. Sen skulle vi gå och se brasan, MEN dom hade redan släckt den när vi kom fram... Och klockan var typ, vadå? nio-tio? Eller? Haha jag vet inte. Så sen gick tre vidare, Fredrik, Mickan och Sandra. Så vi satt kvar i lekparken och gick sen tillbaka. Till slut var det bara jag och Jessica kvar. Och nu sitter jag här i min säng med mammas dator. Okej ska sluta skriva nonsens. För ingen förstår.
Så godnatt på er alla och glad valborg! (eller hur man säger)

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0