sushii

Hej, är hemma från jobbet. Så jag tar mig en lunchbit som vanligt, vilket får bli den goda sushin som mamma gjorde igår till gästerna. Sen har jag lite överblivet naturgodis från min sida, vilket ska ta slut, så det får väl bli min efterrätt?
Sen ska jag ta mig hemåt och hämta lite jobbpapper och ta på mig converse, alldeles för varmt med kängor! Jag funderar på om jag ska cykla hem eller om jag ska åka tunnelbana? Grejen är att jag vet inte om jag hinner... Jaja, jag får helt enkelt komma tillbaka hit efter jobbet och ta med cykeln, det är så härligt att cykla! Jag kan räkna tiden då också och se om jag kan cykla till jobbet hemifrån. Smart Freja! Så tror jag jag gör, det kan väl inte ta mer än en halvtimme mellan Skarpnäck och Södermalm? Eller?

 


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0