söndag

Haha måste bara härma Emma lite, hon skrev att hon nyss gjort sitt 300e inlägg. Då ville jag se hur många jag gjort, och det här blir alltså mitt 802a inlägg. Så över 800... Det är ganska mycket. Men ändå inte med tanke på att jag bloggat i tre år kanske. Haha.
Nu är jag i alla fall hemma och ska titta på OC snart. Jag har spelat The Sims Nattliv typ hela helgen. Usch jag är beroende. Nu luktar mitt hår os och jag mår illa :(
Det är sommartid också så jag måste lägga mig ännu tidigare! Åh! Jag vill bara ligga i sängen och titta på OC/sova.
Hejdå pussisar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sims & OC = <3333

2011-03-31 @ 19:55:39
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag är också nörd :) men oc<3

2011-04-15 @ 20:38:43

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0