helg

Helluuu!
Jag vaknade ganska tidigt idag. Och igår och varje dag. Okej Freja du behöver sova.
Igår vaknade jag av ett sms halv nio och var fortfarande lite smått borta från fredagen. Haha, roligt. Sen på kvällen såg jag Melodifestivalen med Matilda och Fredrik. F stack vidare och jag och M satt kvar och nördade oss. Jag var jättetrött!
Idag åkte jag till pappa och spelade The Sims hela dan. Haha, jag är verkligen en nörd. Nu tittar jag på The Perfect Man för att jag blev så uttråkad. Det är inte kul att vara hemma själv hela helgen. Inte om man är helt själv i alla fall.
Åh jag orkar inte gå upp tidigt imorrn. Men jaja, jag får väl lägga mig nu då, så att jag är pigg på jobbet imorrn. Om jag får något, eller det brukar jag få, men frågan är vart...
Okej, tråkig. Men nu ska jag sova. Godnatt sötisar.

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0