singing la da da da da

Idag var jag och syster i Nacka hela dagen. Eller jag jobbade på morgonen, men direkt när vi åkte hem drog vi in till Götgatsbacken och Nacka och jag har aldrig shoppat så mycket, men sommaren gör mig glad och jag kände mig rik :)

Två par ballerina från Belle Shoes. Ett par av dem delar jag med syster, hon köpte också, det var 3 för 2.

Solglasögon från Bianco.

Skärp från H&M.

Trekvartsärmad tunn tröja från Vero Moda.

T-shirt från Åhléns.

Jeansshorts från Bik Bok.

Blommig klänning från New Yorker.

Tunika från Vero Moda.

Blommig klänning från Vero Moda.

Och smink som var slut.

Det var allt. Allt gick på 1284kr.
Mindre än jag trodde, men det är bra gjort.
Ses senare!

Kommentarer
Postat av: emma

OMG, dog lite när jag såg detta inlägg,, haha, åh shopping (a)... Love ballerinaskor! =D



Jag hittade massa smycken på TopShop :d men kvalitén var ingen vidare tyvärr :/

2011-06-30 @ 21:42:41
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: mamma

Ojsan!

trodde det var Tora som var shoppingsugen...

De där extra ballerinorna kunde ni ju köpt i min storlek, jag behöver ett par! :-)

2011-07-01 @ 16:07:26

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0