party junkie

Igår var jag hos Jessica. Det var askul. Först var vi jättemånga där, sen följde nästan alla med ut på krogen. Synd att inte exakt alla gjorde det, men aja. Det blev ju ganska mycket dricka igår, men ingen bakis idag, vilket gjorde det mer än 100% värt det! Åh det var så kul, önskar det fyllde år en person i helgen, minst... Funderar på om jag ska ha nåt när jag fyller 20, eftersom jag aldrig har haft nånting till min födelsedag på åratal.
Josefin sov hos mig till idag, sen ska hon sova här nu ikväll. Till frukost åt vi pommes frites från Burger King. Värmde upp de jag köpte igårkväll. Till lunch åt vi kebabpizza och drack Coca Cola. Till middag åt vi exakt samma sak. Det enda nyttiga jag fått i mig idag är väl mjölken från O'boy. Haha. Nu mår jag dåligt, inte bra.
Imorgon kanske det blir jobb, vem vet! Det får jag se på morgonen.
Så fort Freddie skickar bilder från igår tänker jag lägga upp dem med mig på, och ni som läser, oroa er inte, jag lägger inte upp bilder på andra, frågar först isåfall.
Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, tur att du inte blev bakis frejson.... HAHA :D Bra att du hade kul, jag som stod och lockade håret på dig innan festen ;) "Hihi, du har kort håååt" ;)

2010-11-08 @ 19:50:13
Postat av: Lovisa

hår * :D

2010-11-08 @ 19:50:34
Postat av: lovisa

Du har snällt hår :)

2010-11-08 @ 21:05:45
Postat av: Emma

Fyllemat <3

2010-11-09 @ 18:46:01
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0