antar att jag borde..

blogga ja. Eftersom jag är så seg på det. Hade tänkt lägga upp modellbilderna idag, men kom hem från jobbet på posten klockan åtta -.- Så var för trött för det. Och varför är jag vaken nu kan man fråga sig. Jag vet inte själv.
Tänkte se ung och bortskämd, men missade såklart. Får se den på svtplay imorgon. Det blir bra. Sen får jag föra över bilder till hårddisken. Nu ska jag se om jag hittar nåt kul i julklapp till familjen :)


Uppdatering:

På posten har jag glömt nämna att jag är julvikarie. Typ. Gör allt från att sortera, kamma, dela ut och ja... Det. Är i Skarpnäcks-området, så om ni känner någon där..? Haha. Nej men jag är brevbärare kan man säga. Till och med nu på torsdag.

gonatt

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Freja! Va, jobbar du på Posten nu?! Sorterar julkort, eller?!

2010-12-20 @ 23:41:36
Postat av: Sussi

Kul! Det har din farbror Uffe oxå jobbat som...brevbärare, alltså! En gång i tiden för länge sedan! :-)

2010-12-21 @ 09:36:07

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0