brist brist brist

Jag vill ju kunna uppdatera den här bloggen oftare! Mest för min egen skull, men har brist på skit att skriva och visa.. Det får väl bli ett tråkigt, vad-har-hänt-inlägg.

Skrev klart manus till vår kortfilm i Rörlig Bild C idag, med E. Det är någon slags version på Beck.

Min syrra fyllde år, grattis, fast hon är bortrest med sin klass, haha.

Var också lite snabbt med familjen hos mammas kompis och tittade på hennes katter, så söta!

Imorgon ska jag se Idol som jag inte sett nu på någon vecka, så det blir väl kul :)

Sen onsdag nästa veckan (23e tror jag i alla fall) är det skolfoto, SPEX! Hoppas det blir nåt kul, och hur blir bilden på mig då? Inte som nian, ettan eller tvåan, nu blir det lite ljusare ;)

Juste! Ska på min första körkortslektion imorgon! Någon slags föreläsning som jag och pappa ska gå på, han och mamma ska ju övningsköra mig senare. :)

Men nu blir det sängen! Godnatt puss sötisar haha.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Ha ha, jag var också död... haha,, illa! :P

2009-09-17 @ 11:17:14
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: jimmy

söt

2009-09-20 @ 11:52:28
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0