asså jag LIGGER i sängen...

...på magen. Det är inte så skönt efter en stund. Inatt hade jag migrän tror jag eftersom jag runt femtiden vaknade av att jag mådde skitilla och mitt huvud skulle snart sprängas. Kändes det som i alla fall. Men gick till skolan idag ändå, började ändå halv ett. Stannade kvar där lite och gjorde ett Edward Cullen-tema på min mobil.


Jag och Emma pratade om Cullen i skolan precis innan vi skulle öppna dörren till trapphuset. Jag sa till henne lite tyst: Han sitter där. Så tittade hon bakåt och han satt utanför trapphuset typ lite bakom en pelare! Åh! Söt..
Men men, det blir ju lite bättre om han vet att vi tycker han är snygg, då får han kanske bättre självförtroende? ;)
Äh, ska nog fixa lite sista saker och sen sova snart nu kanske, god natt
puss kram kyss

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Asså I die when I see him haha ;D. Jag ba: CULLEN!!! och så ba sitter han där haha <3

2009-09-18 @ 19:00:46
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0