4 kinds of me

Provade något nytt med mitt hår. Tänk om man kunde byta hårfärg när man ville, bara så där. Som Tonks i Harry Potter, det skulle jag vilja. Då skulle jag nog har olika hårfärger varje dag. Och om jag var inne på en bar och träffade någon som jag senare ville undvika skulle jag byta hårfärg på toaletten så att den personen inte hittade mig senare den kvällen. Hahaha. Men coolt skulle det vara!


Blont, rött, svart eller brunt hår... Undra hur jag skulle se ut idag.
PS. Peruker allihop, förutom den första såklart.
Funderar på att köpa en till studenten.
Puss på er läsare.


Kommentarer
Postat av: Tess

sv: i know! men tror pappa kan lämna in min snart, haha :) men sjukt konstigt att inte ha en mobil, känns så tomt haha :O :P

2009-10-20 @ 20:51:20
URL: http://theresepetterssons.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0