vägen till blond

Nu har jag gjort det igen! Jag har blonderat mig klart, det är bara silverschampoot kvar. Tänkte ta och visa lite bilder hur mitt hår har blivit blont...

Min riktiga hårfärg:



Blev lite ljusare efter sommaren:



Och ännu ljusare hos frisören Baresso vid nyår:



Efter första blonderingen med Mood Ultrablond, för bara 48 kr! Köpt på Ica.



Ännu en Mood Ultrablond och en Mood Slingblond...och en dos silverschampoo som jag lånat (Toni&Guy)



Slutligen... Gjorde det här igår, nu är det bara att köpa silverschampoo.




Själv är jag nöjd, trots att jag är naturligt brunett så blev det aldrig orange... Silverschampoo, här kommer jag!

Kommentarer
Postat av: jussie

det blev jätte bra för att göra det hemma, det brukar ju bli orange eller gult, men du lyckades ju verkligen med blont,

jätte fint! :)

2009-05-27 @ 22:09:32
URL: http://tiiepjussan.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag la upp vår bride-video på Tinkerbellstudios med subtitles :D hehe

2009-05-30 @ 14:52:23
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0