back again

Nu har jag inte skrivit på aslänge känns det som så här kommer min valborghelg:

Valborg: Jag, Henri och Mattis åkte till brasan vid Riddarholmen och träffade några från min skola. Vädret var piss, regnet förstörde mitt hår och allt! Lite senare gick vi och försökte hitta någon fest eller något, men det blev inte så lyckat, istället gick vi hem till mig och chillade. Skönt.

Mattis sov hos mig resten av dagarna tills på söndag! Medan Henri var hos sin mamma.

Och när vi gick hem från Ica satt det en familj på en restaurang. Vi gick förbi dem, och kvinnan i familjen sa att en man i rullstol var hennes bror som hade rymt från sjukhuset och att vi skulle säga att han var snygg! Varför skulle vi det liksom?? Vi stod typ och stirrade på dem och den lilla pojken i familjen asgarvade åt oss eller han? Det vet jag inte. "Jag kan hålla för öronen" sa kvinnan samtidigt som hon och pojken höll för öronen och skrattade. Hon var säkert full eller något. Vi sa fortfarande inget och gick därifrån...

Vi var typ i stan varje dag och köpte ett och annat, typ smink och kläder, sådant typiskt tjejigt...

Om det är något mer berättar jag om det senare.
Ha det gott!



 


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0