utväxt

Idag kom jag till jobbet, fick reda på att alla barnen var sjuka så jag fick gå hem direkt. Onödig resa... Undrar hur dagen blir imorgon eftersom kräksjukan går där. Själv känner jag mig frisk!
Hur som helst så närmar sig lönen! Och det stora jag tänkte spendera pengar på är håret! Utväxten har typ vuxit ut sig till hälften av håret... Inte okej! Haha, men jag har planerat hur det ska bli sen :) Och det får ni se när dagen kommer.

 
Titta min utväxt (bilden med syster bredvid), och en bild när jag var brunett, lite annorlunda från nu :)


Kommentarer
Postat av: Emma Ö

Åh, nästa gång du och jag är i London igen (suppose that will happen again? :D:D:D), kan inte vi tatuera oss då? (vi måste stanna lite längre än tre dagar då kanske, men om man spar ett bra tag, sen åker... ):O :D haha Handshake på det? :d

2012-01-20 @ 12:53:33

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0