nyårsfesten i bilder

Jag tog ganska nyss en liten promenad ute i kylan. Det var skönt för att rensa alkoholen i kroppen.
Men nu tänkte jag visa bilder som jag tagit från nyår inatt, det var ganska härligt och underbart. Hoppas det reflekterar 2012 för jag tyckte om nyåret :)


Vi åt jättegod mat innan allt festande. Kycklingpaj och snittar och mums!


Sen hade vi massa gott snacks! Tyvärr åt jag inte mycket, är jättesugen på allt det nu.


Glad var jag när kameran var framme!


Och glad var Madde också!


Poserna var också framme samtidigt som kameran.


Mina söta vänner, anledningen till mitt glada ansikte!


<3


Mer söta vänner, eller ja, vän, Emma!!


Jag förstår inte varför jag pekar på någon samtidigt som jag tar kort på mig själv...


Såna här coola lysande armband fick vi av Emma! Eller var det du Emma som delade ut?


Pussade på ett litet lejongosedjur som hette Mickan.


Tror jag pussade nästan alla, tolvslaget hallå? Men bara en kom på bild. Gillar min profil på den här bilden :)


Gott nytt år allihopa, hoppas 2012 står på allas sida.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha oj massa kommentarer :)



JApp jappp japp japp :)... ;D



2012-01-01 @ 18:42:37
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: freja

neee två vare väl? :)

2012-01-01 @ 19:12:43
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Fick fyra hehehe :P ;D :D

2012-01-01 @ 20:16:56
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0