my week with marilyn

Hej där! Idag har jag jobbat lite extra, från tio istället för ett. Sen på kvällen gick jag hem till Matilda och vi bara pratade om allt och inget hos henne. Vi funderade på att antingen baka, hyra film eller sitta och dricka på rummet (haha), bara för att ha nåt speciellt att göra.
Så nämnde jag att jag vill se filmen My Week With Marilyn på bio men sa liksom: "Den har premiär den 13e...", "Alltså idag?" svarade hon. Klockan var åtta då och vi peppade på att se filmen! På Sture-bion fanns det platser kvar, så vi bestämde oss för att se den klockan nio. Och vid kvart över åtta skulle vi hem till mig, boka biljetter och sedan vidare för att komma till en biograf vi inte ens visste var den ligger!
Men det gick bra! Vi hann tillochmed se reklamen :) Och filmen var lite, ganska mysig eller så där härlig att bara se.


Kommentarer
Postat av: Emma

svar: haha awesome :P



(:

2012-01-16 @ 12:26:45
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0