helgens händelser

Godmorgon! Igår var jag på bio med Fredrik, har inte sett honom sen förra året, haha! Vi såg The girl with the dragon tattoo. Jag tycker den var jättelik den svenska. Så antar att den var bra då, för jag gillade den svenska versionen. Och lång var den! I tre timmar satt vi typ i salongen. Båda var lite bakis och trötta, lol.
I lördags var jag inbjuden av Emma i sista minuten till hennes pojkväns fest. Eller ja, inte fest, men typ hans vänner var där. Och jag. Så vi var inte så många. Men det var kul :)
Och idag ska jag jobba, får se vad barnen säger om min nya hårfärg. Jag lovar att någon kommer säga "Varför har du färgat håret?" Haha, barn frågar alltid...


 
Jag är lat, som har kvar mina helglockar :) (jag sitter på golvet)


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0