sjukdag

Hej! Nu är jag ännu mer förkyld än igår. Jag hatar det! Jag vill verkligen till jobbet men det här är ju inte acceptabelt, får ju inte smitta de små barnen bara för att jag ska få pengar... Men åh!
Lite kul igår dock, att när jag i måndags hade lockigt hår och igår rakt hår, så märkte barnen att det var något annorlunda med mitt hår :) Jämför själva:


 
Lockigt och rakt hår.


Nu sitter jag här i alla fall, borde gå och vila, men då täpps näsan igen, inte kul. Jag sitter i köket denna gång, med min fina blomma som jag fick när jag fyllde 20. Det är sol ute <3 Fast bara 4-5 grader varmt, eller man borde säga kallt för det är ju inte varmt. Jaja, fyra grader plus.


 
Orkidé <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dej!

Reklamen på sidan var för varma plädar (från Rusta). Känner den på sej vad man skriver om?

2011-10-12 @ 09:47:54
Postat av: emma

Älskar orkideer :D



haha barn e roliga ^^...



Vilken bild va det du menade på oss som jag inte lagt ut? (:

2011-10-13 @ 21:48:34
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0