shopping i london

Nu kommer jag visa här vad jag köpte i London, allt kom inte med, men det mesta, och ja, jag älskar allting, idag har jag på mig den lila skjortan.

 
Tröja och jacka från Primark

 
Skinnjacka och tjocktröja från Primark

 
Londontröja från turistaffär, skjorta från Primark

 
Tröja som jag använt flera gånger till utgång från Primark, jeans från Forever 21

 
Skor från Primark, London T-shirt från turistaffär

 
Mössa och diadem från Primark


 
Väska och underkläder från Primark

 
Min parfym, mascara och nagellack från nån affär vars namn bara Emma kommer ihåg

 
Armband med smycken från Primark, sparad Starbucksmugg, glas med sugrör och shotglas från turistaffär

 
Cherrybomb, Jedward och Skins säsong 2 från HMV, London-tavlor från Primark


Ja, som sagt var det inte allt, jag köpte ju en bok till exempel också, The Perks of being a Wallflower och lite till som jag inte riktigt kommer ihåg. Men underbart, nu vill jag tillbaka igen!

Peaces


Kommentarer
Postat av: emma

Bästa shoppingen ever!!!!! :D:D:D <3

2011-10-04 @ 18:28:52
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: emma

Haha ellerhur ^.^ !

2011-10-07 @ 16:11:29
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0