mail...

Godmorgon käre läsare! Igår var det dricka hos Mickan. Så idag mår jag inte världens bästa... Men mår okej ändå. Det var så längesen så jag kommer typ inte ihåg hur man gör, haha. När jag läste igenom min inkorg och utskickade sms i mobilen ser jag att de flesta var konstiga och random. Kommer inte ens ihåg vissa av dem. Det är inte bra...
Jaja, men jag mår som jag mår idag, får skylla mig själv. Fast idag blir det Andra Avenyn-maraton med underbarisar :)
Jag tänkte att jag skulle ta lite Facebook-paus den här veckan, inte ens läsa de som skickas till mailen. Men när jag kollade inkorgen... Oj oj oj, jag har aldrig haft så många på en kväll, så det går ju inte att ignorera...

Lite random inlägg. Nu ska jag börja klä på mig!


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0