halloween

Igår var jag ju på Halloweenfest, och är nu fortfarande full tror jag. Förlåt ni som tar illa vid det. Men det var faktiskt jättekul! Jag var Rödluvan. Det började med att Emma o Fredrik kom hem till mig så förade vi. Tre shots innan vi gick hemifrån blev det. De varade väl hela kvällen antar jag. Så hemma hos mig var Rödluvan, Askungen och en vampyr. Nu har jag laddat bilder från tre olika kameror för tydligen hade jag Fredriks kamera i jackfickan... Varför vet jag inte. Där festade vi och alla var utklädda, skoj!
När jag åkte hem blev jag helt plötsligt jättedeppig! Wtf. Men blev lite glad när några satte sig vid mig på tåget och bara, du e Rödluvan eller hur! Haha, dom hade också varit på Halloweenfest. Två killar och en tjej. De kände inte ens varandra. Och en av killarna pratade engelska. Så vi fyra pratade hela vägen tills jag klev av. Sen orkar jag inte nämna allt som hände för det var så mycket. Men när vi åkte dit tappade vi champagnen i trapphuset och det small till och hela gick sönder :( Det var dom 69 kronorna....


Alla lånade min syrras kattöron...






Aaaah, jag tycker bilden var lite cool


Söt

Nej nu orkar jag inte lägga fler bilder, det tar sån tid. Det är bara festbilderna kvar ;) Men förandet och vägen dit är väl lika kul och se?


Kommentarer
Postat av: emma

hahaha den festen var rolig... ;D

2011-11-02 @ 22:09:52
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0