nu har jag alla filmer!

Jag kom precis hem från Åhléns efter att ha köpt... wait for it... Harry Potter och dödsrelikerna del 2!!!
Den kom ut i Sverige idag. Jag gick till lilla Åhléns i Skanstull och frågade efter filmen. Killen i kassan svarade "Vänta, jag har den på lagret, jag ska hämta den, den kom väl ut idag?"
Så jag var den första som köpte filmen där! Åh, I'm in love.
Sen när jag betalat och var på väg ut från filmhörnan kom en kollega till killen i kassan med såna där stora kartonguppställningar som de brukar ha sina senaste/populäraste filmer och skivor etc. Han sa typ: "Här har vi Johan Glans och bla bla bla", kunde inte bry mig mindre om vilka han hade, och han jag köpte Harry Potter av svarade "Okej, men Harry Potter då? Den kommer ut idag." Jag log.
Här är bevis på min älskling, ska sätta på den och titta på extrascener en liten stund innan jag åker till jobbet :)


Kommentarer
Postat av: emma

Heärri Påttr :D !!!



haha älskar "wait for it". <3

2011-11-17 @ 19:30:38
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0