20-årskalas

På kvällen hade Therese 20-årskalas. Det var jättekul, vi började med att äta på Thai Boat, skitgod lunch och en servitör som sa att det var hans första dag där, stackarn som fick servera oss på 14 pers då, men han var jättesöt!
Sen åkte vi till festen, och där var enormt mycket pers, vissa åkte limosin dit, men jag körde budget! Under kvällen hände massa roliga grejer men i slutet var det lite psyk som jag inte orkar ta upp, fast det förstörde inte allt, tack underbara människor, jag älskar er!


Den goda thaimaten!


Jag och Emma (säg till om du vill att jag ska ta bort bilden) på restaurangen




Emma och Josefins drinkar


En present, den lila-aktiga bilden där nere är faktiskt jag med på


Nu kommer massa festbilder, men ingen vill ju vara med på bild, så lägger bara upp de som är godkända, eller så censurerar jag (om jag blev riktigt bra på bilden)


Förlåt, jag tyckte bilden var lite gullig

Okej, de flesta på mappen var lite wtf-bilder, jag var inte alls med på många (var ju bakom kameran) och det är väl inte kul med massa svarta rutor överallt om jag ska censurera folk som inte vill vara med. Hoppas det här blir bra i alla fall.
Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: emma

Vilka bra bilder! =D

2011-05-23 @ 21:35:38
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0