lördag 14e på harry b james

I helgen var jag ju ute som jag skrev (eller gjorde jag?). Jag och Emma var på Harry B James för att titta på spelningen med Degreed. Robin Ericsson och hans bror Mats som vi intervjuade för ett skolarbete i november 2009. Sen dess har inte vi träffat dem och vi saknade dom verkligen!

Här är inlägg på när vi träffade dem: första gången, andra gången

Så när vi kom dit tänkte jag och Emma: Vad ska vi göra? Ska vi leta upp dem eller? Vi kommer ju låta som stalkers om vi bara går fram till och och ba: hej kommer ni ihåg oss?
Till slut när vi var där, bestämde vi oss för att beställa något i baren och samla på oss mod att leta upp dem. Så när vi gick genom "dansgolvet" blev vi stoppade av ett "HEJ!". Det var ingen mindre än Robin Ericsson! Så vi ba "kommer du ihåg oss?", haha, och han sa att han hade funderat länge på att fråga oss om vi kan göra en liknande grej som reportaget vi gjorde till skolan.
Sen frågade han om vi hade varann på facebook och så och att vi hörs av.
Seriöst, det där gjorde hela kvällen!

Sen hände en massa grejer den där kvällen, vi blev bjudna till ett bord där någon hade svensexa, haha, och sen köpte vi skivan av Robin som hämtade den själv till oss, inklusive tröja. Skivan är tillochmed signerad. AWESOME!

Juste det påminner mig: Jag är skyldig dig 150 kr Emma! Påminn mig!!!

Kommentarer
Postat av: emma

hahha åhh vi måste gå dit mer,,, eller gå på deras spelningar mer? :D



Det är så kul att läsa det här inläggen sen :D så man kan minnas i detalj :D

2011-05-17 @ 20:24:23
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0