finger

Haha, jag såg en grej på Aftonbladet om hur man är som person typ beroende på fingrarna. Här är länken.
Det här hade jag tydligen:

Lättare att bli aggressiv.

Ökad risk att utveckla prostatacancer, om du är man.

Ökad risk att hamna i fängelse, bli mördad eller utveckla ett drogberoende.

Större chanser att lyckas i yrken som militär, ingenjör, filosof och schackspelare.

Förmodligen större intresse för kvinnor än män, oberoende om du är man eller kvinna.

Lättare att bli duktig på att spela ett musikinstrument.

Så jag borde bli en schackepelare i framtiden, som utvecklar ett drogberoende, hamnar i fängelse och slutligen blir mördad. Kul va :)


Kommentarer
Postat av: emma

haha... Kanske ska jag vara rädd för dig? :O

2011-05-05 @ 23:22:19
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: emma

Jag hade tvärt emot...

2011-05-05 @ 23:31:17
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0