bilder från valborg

Ja, eftersom mitt valborginlägg var ganska tråkigt och inte fullt nyktert, tänkte jag lägga upp bilder från den dagen istället. Lugn lugn! Jag suddar bort alla förutom mig.
Synd att de flesta inte gillar att vara med på bild, ni var ju jättesnygga!


Chockad?



Strike a pose i köket med F och T


Tummen upp peace




Sola <3 Jag vet jag har strumpor på strumpbyxor...


FFT


Jag... jag vet inte vad jag gör


Maaaat <3 (vi grillade ju)


 Och vad gör jag vid bloggen så här tidigt? Jo, jag jobbar på posten den här veckan (har jag glömt berätta det?) och började idag 6.45 och slutade 8.45. Ganska skönt att komma hem tidigt. Men snart ska jag äta lunch för klockan 12 ska jag vara på plats vid en skola i Danderyd.



Kommentarer
Postat av: Tora

hade det varit facebook hade jag gillat vissa bilder....

2011-05-06 @ 10:33:24
URL: http://toraandersson.blogg.se/
Postat av: emma

haha...



Jaa det tror jag (:



Cool färg, värsta blond igen ju! :)

2011-05-06 @ 11:14:31
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0