utgång á la mitt gäng

Hej hoj!
Nu är jag här! Helvaken och helnykter! Haha okej, det första.
För igår var det nämligen utgång! Yay. Det började hos Erika, med hon, Jessica, Therese, Fredrik, Jessica, Johan och Rebecca. Haha vilka vanliga namn mina vänner har. Jag tror inte jag glömt nån nu.
Nu när jag tänker efter, fan vilket pain-in-the-ass jag var. Alla skrek högt och var jättejobbiga på tunnelbanan mot stan. Nån kille som satt där fick damp på oss och vrålade att vi skulle va tysta. Sen sprang jag och Fredrik fram och tillbaka i tunnelbanevagnen. Varför vet jag inte. Kul antar jag. J och E blev utslängda för dom hade svart i hela ansiktet, vilket var sot från en marshall. Vakten sa till mig: Titta, äntligen en som är nykter. Haha skämtade han eller?
Egentligen kanske inte jag ens skulle gått, men eftersom jag inte förväntade mig nånting så blev det tusen gånger så kul. Och det enda jag spenderade pengar på var 20 kr till garderoben. Snacka om lyckad kväll <3
Tack ni underbara människor.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, den är jättesöt. Trodde inte man kunde bli rädd av en liten katt. Men tror att det är musiken. Hahahah, som när vi satt i redigeringsrummet och lyssnade på den där läskiga skräcklåtsgrejen, vi ba: aaah!! hahaha



haha, har vakterna börjat gilla dig igen? haha ;D

2011-03-12 @ 11:13:30
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja heheheh :d

2011-03-12 @ 11:15:29
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0