magazines

God eftermiddag. Nu ser den i alla fall god ut. För bara 45 minuter sen åskade det och ösregnade! Precis när jag skulle gå hem från jobbet också. Jag blev ringd klockan 8.11 av jobbet så jag satt en stund uppe och väntade. På vägen hem köpte jag i alla fall två tidningar och lite godis på Pressbyrån vid Centralstationen. Jag blev så sugen på godis för de hade balkar, det är sällsynt nu för tiden tyvärr. Mitt favoritgodis så länge jag kan minnas, iallafall ända tillbaka från dagistiden. Tidningarna köpte jag självklart för sina Harry Potter-specialare. Jag funderar på att göra ett kollage om den sista filmen med allt jag hittar i tidningar. Hmm, får tänka vidare på saken...

 
 


Kommentarer
Postat av: emma

haha damn... :d



Shaaait va det regnade idag assooo!! :OO

2011-06-21 @ 19:29:37
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0