hemma igen

Nu är jag hemma efter jobbet på posten igen. Cyklade hela vägen dit och hela vägen tillbaka. 40 minuter tog det ungefär imorse. Är stolt för det :) Nu känner jag hur musklerna i benen bara värker. Under min cykeltur tillbaka började det regna lite smått, men nu är det sol. Sen stannade jag vid H&M i Ringen för att byta ett par pyjamasshorts som har hål i sig, men det fanns inga kvar, så ska åka till nåt annat H&M nån dag innan den sjätte. Men hon i kassan var jättesnäll och sa att jag kunde få den nedsatt om jag inte hittade några mer shorts.
Jaja, nu äter jag i alla fall naturgodis, och väntar på min lunch som fick bli pommes frites och fiskpinnar. Min lillasyster är också hemma så ska äta med henne.

 
Jag och min (mammas) cykelhjälm. Vill ju inte cykla längs Nynäsvägen utan hjälm!


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0