utehelg

Åh här kommer inlägg om min helg. Nu är det söndag och jag ska snart bege mig till pendeltåget för att åka till landet, saknar det så mycket, har inte varit där på två veckor! Jaja, min helg:
*
Fredag: Jag var ute med Josefin. Först var vi hemma hos hennes kompisar på Söder så det var ganska nära hemifrån. Det var jag, Josefin, hennes två kompisar, Sandra och Sofie, Jossans granne Sebastian och hans två vänner Steven och Magnus. Okej tror jag fick alla namn rätt nu. Hennes granne bodde i Norge men kom härifrån så han kunde svenska, men Magnus var norsk och Steven från USA, så under den kvällen pratade man bara engelska hela tiden. Och när man var själv med en svensk pratade man ändå engelska, haha.
Jaja, vi var där på söder och förade i alla fall. Vid elva-tolv tiden drog vi vidare till Sommar, som jag bara har varit på en gång för ett år sen, kommer fortfarande inte ihåg hur man kommer dit... Vi var där, satt ute och det började regna, men vi satt kvar och bla bla bla. Haha, jag vet faktiskt inte riktigt mycket som hände där, bara att vi tappade bort varandra ganska ofta.
Efter det åkte vi tillbaka till Söder, fast vi sov hos mig eftersom jag har 100 sängar hemma... Alla sov inte här, jaja. På morgonen dan efter, eller ja, igår, blev vi skjutsade till Josefin av killarna eftersom, ja, de var som sagt grannar. Så jag och Josefin åt frukost hos henne, typ två timmar efter att vi vaknat. Sen åkte jag hem för att gå ut på lördagen igen...
*
Jag på Jessicas mysiga balkong.
*
Lördag: Jag och Emma möttes i Gullmars och åkte till Jessica för att föra. Jag var fortfarande lite, hehe, darrig (?) av dagen innan, men jag drack ändå, fast det var värt. För nu är jag i alla fall inte alls bakis. Vi gjorde drickspel, dels 13 som jag lärde mig i fredags och sen ölspelet. Haha, det var jätteroligt för Jessica hade laddat ner en app på sin iPhone med "Jag har aldrig..."-frågor. Åh jag älskar såna spel med vänner.
Vi drog i alla fall vidare till The Bridge den här gången där vi träffade Jennifer och Christoffer. När vi satt ute, jag och Jessica, kom det fram två killar och frågade om de fick sitta vid oss, och när jag sa att jag heter Freja, svarade han: Visste du att det finns en dag uppkallad efter dig? Haha, lite kul att fler vet att Fredag står för Frejas dag :)
*
Jag och Emma vid toaletterna på The Bridge.
*
Men det var jättekul båda dagarna, jag älskar verkligen er och att vara med er! (Mina vänner) Tack för rolig helg. Nu ska jag iväg till landet, saknar också min familj som jag älskar ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Fett kuuul helg :D

2011-07-17 @ 17:22:08
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0