the big apple?

Ååh jag ska alltid trycka fel lösenord när jag ska logga in här! Haha slarvig som jag är.
Idag har jag i alla fall tvättat i tvättstugan och jobbat. Haha, sen efter jobbet åkte jag till landet, så nu sitter jag här :) Är excited eftersom min familj kanske ska till New York i December. Jag vill verkligen dit! Men grejen är att jag vill fira nyår här hemma med alla mina vänner, det är alltid så roliga och lyckade fester, jag saknar alltid er när jag inte träffas under helgen.
Men om drygt en vecka ska vi åka och ha det underbart i Rättvik :D Glad.


Skulle det inte vara härligt att åka hit?


Kommentarer
Postat av: emma

NY?? feeet coolt! :D

2011-07-23 @ 19:37:57
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0