juli månad

Anledningen till dålig uppdatering är för att hela juli är uppbokad för mig. Så här ser min kalender ut:

fre 1 juli: Jobbar, sen till landet. På kvällen träffa Matilda.
lör 2 juli: Gröna Lund, sen utgång efteråt.
sön 3 juli: Åka till Kråkhoppet (mammas kille)
mån 4 juli: Kråkhoppet, sen hem.
tis 5 juli: Packa allt jag har typ, tvättstuga och planera resan.
ons 6 juli: Vakna det tidigaste ever, sen möta Fredrik i stan klockan 6, planet mot Frankrike lyfter 8.40.
tors 7 juli: Frankrike.
fre 8 juli: Frankrike.
lör 9 juli: Frankrike.
sön 10 juli: Frankrike. Hemresa.
mån 11 juli: Jobba på Posten på eftermiddagen.
tis 12 juli: Jobba på Posten. Harry Potter på bio midnattsvisning!
ons 13 juli: Jobba på Posten.
tors 14 juli: Jobba på Posten.
frej 15 juli: Jobba på Posten.
lör 16 juli:
sön 17 juli:
mån 18 juli: Jobba på Posten.
tis 19 juli: Jobba på Posten.
ons 20 juli: Jobba på Posten.
tors 21 juli: Jobba på Posten.
fre 22 juli: Jobba på Posten.
lör 23 juli:
sön 24 juli:
mån 25 juli: Jobba på Posten. FYLLER 20 ÅR!
tis 26 juli: Jobba på Posten.
ons 27 juli: Jobba på Posten.
tors 28 juli: Jobba på Posten.
fre 29 juli: Jobba på Posten.
lör 30 juli: Åker till Rättvik med massa vänner.
sön 31 juli: Rättvik fram till 6e augusti.

(De två helgerna 16-17 och 23-24 är mina enda lediga dagar den här månaden. Jag tänkte även vara på landet dagarna jag jobbar på posten. Och helgerna. Om inte människor vill gå ut med mig.)
Så därför får ni vara beredda på denna dåliga uppdatering den här månaden. Men jag lovar att försöka uppdatera så ofta jag kan. Se det positivt, efter så mycket planering blir det mycket inlägg om det nästa månad? ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: emma

Haha, uppbokad till max =D

2011-07-02 @ 11:51:00
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0