veckans

Ännu en söndag har gått nu. Och jag tänkte lägga in veckans här. Jag tänkte först ta veckans händelse, men det blir så svårt, eller jag menar, det skulle självklart vara kryssningen, eftersom den var så kul. Men jag har just lagt ut bilder därifrån så jag väljer veckans bild istället. Det känns lite mer... jag vet inte vad det heter. Men en händelse är så stort, en bild är ensam om att bli vald. Förstår ni? Ja, det här är iallafall för mig veckans bild som tillochmed fick komma upp som Facebookprofilbild (vilket är den jag valde):


Jag och min Smirnoff Ice


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det kommer suga, vad e dom, typ 95:or? Yuck!

2011-01-17 @ 18:53:43
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0