my eyes

Idag har jag tyvärr inte fått nåt jobb. Eller det kanske ni förstår när jag skriver klockan två. Så hela dan har jag tittat på Vänner och målat naglarna. Det är så soligt idag och härligt och jag tänker bara att det är sommar ute. Åh vad jag längtar till sommaren!
Mina ögon är roliga. I solsken är de lite sådär grönbruna, medan de i skugga och lampljus är bruna. Eftersom det var så härlig sol idag tog jag då bilder på mina ögon, när solen lyste in genom fönstret. De ser ganska lika ut nu, men om man är jag, och tittar på dem varje dag märker man skillnaden.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kanske e en av The Cullens ;)

2011-01-19 @ 21:30:15
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0