mobilbilder okt-dec 10

Nu är äntligen min mobil tömd från bilder! Och alla ligger här på hårddisken. Bilder från oktober, så jag tänkte visa upp vad som har hänt sen dess, låter det bra? Ja.


Den 11 Oktober var jag och Emma och bowlade på Heron. Åh det var så kul! Emma, vi måste göra det igen snart!


När jag var i stan med Sarah såg jag en kul guldgubbe utanför H&M. Och när jag var på Heron med mamma och syster i november ville hon rida på den där hästen.


Vi var på gravplatsen och la ljus på farmors grav. Senare på kvällen var Jessicas fest. Här är en av hennes presenter hon fick.


Jobbade på Posten med Emma, det var en rolig jobbupplevelse som jag hoppas jag får göra igen snart.


Veckorna på Posten var nog de kallaste och mest snöstormiga veckorna under vintern. Det var så kallt att vattenflaskan man hade med sig frös till is. Men bara på kanterna, så man hade en liten isformad flaska efteråt. Andra bilden är villorna jag kammade.


Två olika julgranar. Men väldigt lika. Den första är hemma, den andra hos pappa. Så här kör vi Anderssonare: Riktig gran, mer glitter och julgranskulor än barr. Då blir det en riktig jul. Man märker att jag vuxit upp tillsammans med pappa.


Det var väl de flesta bilder jag hade att visa. Visst det fanns mer folk på vissa bilder, men de kanske inte vill vara med här. Nu ska jag fortsätta titta på Harry Potter (har satt på femman nu). Eller bara surfa runt. Jag är hur uttråkad som helst, men ändå glad. Varför? :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh Bowling, och posten!! :D:D hehe

2011-01-06 @ 12:43:23
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0