mobil

Var ligger din telefon när du sover? - På kartongen till min tv, bredvid min säng. Jag använder den som nattduksbord. 
Hur ofta ligger din telefon hemma? - Lika ofta som jag är hemma?
Hur känns det när du inte har din telefon på dig? - Naket.
Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? - Nej.
Hur många telefoner har du haft det senaste året? - 1.
Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? - Nej.
Vad står det i det 1:a sms:et i din inkorg och vem är det ifrån? - Men Svensson skulle ringa mig när han har slutat så då lär vi bestämma så kan jag höra av mig till dig :) jag äter innan :) - Therese.
Vad står de i de 4e sms:et i din inkorg? - Alltså jag måste äta mat, kommer dö annars men var och när ska du möta dom då?
Vem skrev du sms till senast? - Therese.
Vem är överst på listan över missade samtal? - Pappa.
Vem är 1a på listan över mottagna samtal? - Pappa.
Vem är 2a på listan över uppringda nummer? - Josefin.
Hur mycket batteri har du? - 99% (den laddar nu)
Vem är 8 på din kontakt lista? - Astrid.
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? - Ingen och alla?
Vem är den första på bokstaven "C" i din Kontaktlista? - Christian. 
Vad heter din mobil, som bluethooth namn? - Freja <3 (tror jag)
Den bästa låten på din mobil? - Just Around The Corner - Simple Plan.
Den sämsta låten på din mobil? - De som kom till mobilen.
Hur mycket är klockan när du gör detta? - 15.35


Jag och min mobil, tagen nu.


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0